Apie
Nežinios jausmas atsiklaupus prie naujos drobės – kaip pradedant mokytis naują kūrinį: ar prisileis, ar paklus rankoms? Muzikos akademijoje įgytos žinios randa savo vietą paveiksluose, reikalaudamos ritmo, dinamikos, polifonijos, pagrindinės ir šalutinės temų pokalbio. Medžiagos marginimas, kai iš tamsos išnyra marmuro raštai ir dar kažkas, ko tikėjais ir nesitikėjai, kaip stebuklas, neleidžiantis suaugti ir žadantis vaivorykštę po kiekvieno lietaus.
Audinio dažymo būdą, kai išgaunami konkretūs vaizdai ir kontūrai, Jūratė sukūrė maždaug prieš trisdešimt metų. Tuo metu informacija iš pasaulio sunkiai prasiskverbdavo, todėl tekstilės marginiai buvo vadinami batika. Dabar galima atsekti, kad tai panašiau į shibori, tie-dye ar plangi. Atlikimo principas tas pats – užkirsti kelią dažams patekti į tam tikras audinio vietas.
Paveikslams naudojama žaliavinė medvilnė, medvilniniai siūlai. Prieš dažant audinį, jis siuvinėjamas, raišiojamas, lankstomas ir glamžomas. Tvirtai surišus, medžiaga verdama dažuose, atvėsinama. Nuolat skalaujant šaltame vandenyje, paveikslas atrišamas ir išpainiojamas.